24 Şubat 2013 Pazar

MHP İlkadım teşkilatından Osman Öztunç konseri




MHP İlkadım İlçe Başkanlığı tarafından yeni yılın ilk haftasında Osman Öztunç konseri düzenlenecek. MHP İlkadım İlçe Başkanı Köksal Şimşek, Acem Tekkesi’nde düzenlenen toplantıda İlçe Yönetim Kurulu üyeleri ve mahalle temsilcileriyle biraraya geldi. Toplantıda konuşan Şimşek, ilçe teşkilatı koordinesinde 2013 yılının ilk haftasında sanatçı Osman Öztunç’un katılacağı bir konser düzenleyeceklerini açıkladı. Osman Öztunç’un uzun süredir Ülkü Ocakları’nın herhangi bir etkinliğine katılmadığını söyleyen Şimşek, "Ülkücüler sanatçının sesine hasret kalmıştı." dedi. Açıklamasında yerel seçim sürecine değinen Şimşek, parti olarak kazanılmış bir belediyeye sahip olduklarının bilinci ile hareket ederek bu başarıyı tekrarlama hedefinde olduklarını vurguladı. MHP İlkadım Teşkilatı olarak ellerinden geleni yapacaklarını söyleyen Şimşek, "Bunu teşkilatla birlikte yapacağız. Samsun’da yeni bir yönetim var ve hedefimiz büyük." diye konuştu. Toplantıda yeni oluşan İlçe Başkanlık Divanı üyeleri hazır bulundu. Yeni görevlendirmeler şu şekilde oluştu; Sosyal İşler Sorumlusu Başkan Yardımcısı Hüseyin Ordu, Basından Sorumlu Başkan Yardımcısı Uğur Şahin, Teşkilatlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Erdal Çavuş, Arge'den Sorumlu Başkan Yardımcısı Nail Yolaydın, Muhasip Murat Aydın. adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder